دکتر بینی خوب

جراح بینی خوب در تهران

دکتر بینی خوب در تهران : اگر به دنبال جراح بینی خوب در تهران هستید برای اینکار یهتر است یک سری تحقیق کامل هم در فضای مجازی داشته باشبد و سپس به مطب ها مراجعه کنید و حضورا با بیماران قبلی صحبت کنید .جراح بینی خوب در تهران باید بتواند سلیقه و خواسته شما را کاملا تامین کند.

 

جراح بینی خوب در تهران

 

انتخاب جراح بینی خوب درتهران

 

انتخاب جراح بینی در تهران که او را می شناسید و به وی اعتماد دارید بسیار مهم است. برای انتخاب جراح بینی خوب شما باید قبل از هر اقدامی یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید ودر این جلسه مشاوره می باید چندین سوال ازپزشک خود بپرسید:

-هزینه جراحی بینی

– طول دوره بهبود شما بعد از جراحی

– مراقبت های لازم قبل از عمل بینی

-مراقبت های لازم  بعد از عمل بینی

-زمان مورد نیاز برای استراحت بعد از جراحی بینی

 

در انتخاب جراح بینی خوب در تهران چه نکاتی را درنظر بگیریم

یکی ازنکاتی که در انتخاب جراح بینی خوب در تهران باید آن را در نظر گرفت این است که پزشک باید با بیمار صادقانه برخورد کند به عنوان مثال در صورتی که بیمار تمایل به کوچک کردن بیش از اندازه بینی خود دارد در صورتی که این نوع بینی برای فرد متناسب نیست و ممکن است بعد از جراحی برای وی مشکلاتی ایجاد کند ،نباید با خواسته اوموافقت کند و باید در طی جلسه ای مشاوره بیمار خود را قانع کند. زیرا کوچک کردن بیش از اندازه ی بینی باعث مشکلات تنفسی در فرد می شود.

 

به طور کلی یک جراح بینی خوب در تهران باید در حین جراحی بینی به دو زاویه ی بینی بیشتر توجه داشته باشد . جنبه زیبایی و جنبه سلامتی فرد است این دو مورد ذکر شده دو نکته مهم است  زیرا در صورتی که هر کدام ازآن ها رعایت نشود بیمار پس از مدتی مجبور به انجام جراحی ترمیمی بینی خواهد شد  که جراحی ترمیمی بینی خود عوارضی را برای بیماردارد.

 

 

در انتخاب جراح بینی خوب در تهران چه ویژگی هایی را در نظربگیریم

از ویژگیهای مهمی که در انتخاب جراح بینی خوب   باید در نظر بگیریم این است که جراح تخصص و تجربه و مهارت کافی را در زمینه جراحی بینی داشته باشد.زیرا جراح بینی خوب  برطبق مهارت وتجربه ای که در زمینه جراحی بینی  دارد در ابتدا پوست و استخوان بندی فرد را مورد بررسی قرار می دهد سپس با توجه به ویژگیهای بینی فرد روش مناسب برای جراحی بینی را انتخاب می کند.زیرا انتخاب یک جراح بینی  که تجربه و مهارت لازم برای جراحی دارد بیشترین اثر را بر روی نتیجه جراحی بینی فرد خواهد گذشت.

انتخاب جراحی بینی خوب در تهران

 

 

بنابراین می توان گفت که جراح بینی خوب در تهران باید ویژگی هایی زیر را دارا باشد

 

– یک جراح بینی در تهران پیش از انجام جراحی بینی مشاورات لازم را قبل از هراقدامی در جلسه مشاوره به بیمار گوش زد می کند.

 

-جراح بینی خوب  با توجه به  فرم بینی واجزای دیگر صورت فرد بهترین روش جراحی را انتخاب می کند تا با صورت وی هماهنگی کافی را داشته باشد.

 

– یک جراح بینی  باید با تجربه کافی و تخصص لازم  که درزمینه جراحی بینی دارد. روش جراحی درستی را انتخاب کند تا بیمار از نتیجه جراحی رضایت داشته باشد.

 

– یک جراح بینی   قبل از هر اقدامی در ابتدا به سلامت وعمل تنفس بیمار را درهنگام جراحی در نظر می گیرد.

 

با دانستن این نکات در انتخاب جراح بینی  می توانید درصد موفقیت جراحی بینی خود را  به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

 

 

روش های جراحی بینی

 

معمولا جراحی بینی به دوروش باز وبسته توسط جراح بینی خوب در تهران انجام می شود. انتخاب این روش به جراح بینی در تهران و نوع بینی شما بستگی دارد.بعضی از جراحان بینی روش بازو بعضی دیگر روش بسته را برای جراحی انتخاب می کنند.ولی درکل بیشتر جراحان ،از روش بازبرای جراحی استفاده می کنند.

 

جراحی بینی یکی از پر طرفدارترین جراحی های زیبایی شناخته شده است.با انجام جراحی بینی مشکلات و نقص هایی که بینی دارد قابل برطرف شدن است .در اینجا به برخی از جراحی های بینی اشاره شده است

 

 

 

جراح بینی خوب در تهران کیست

 

جراحی بینی گوشتی

 

همان گونه که می دانید بینی گوشتی غضروف ضعیف و پوستی ضخیم دارد. درروش های قدیمی برای جراحی گوشتی نتیجه جراحی بینی خیلی خوب نبود زیرا با تراشیدن غضروف ها و نازک کردن آن ها به مرور زمان وبعد از جراحی بینی به فرم و حالت قبل باز می گشت.اما امروزه درروشهای جدید جراحی بینی جراح بینی خوب در تهران با  تقویت غضروف های بینی و استحکام ساختار آن تغییرات لازم را در بینی فرد ایجاد می کند به گونه که نتیجه جراحی برای فرد بدون برگشت پذیری و افتادگی بینی گوشتی به حداقل و یا حتی به صفر خواهد رساند.در واقع در روش جدید جراحی بینی گوشتی، غضروف را از تیغه وسط بینی یا سپتوم برداشته و در بخش نوک بینی قرار می دهند که این امرموجب تقویت غضروف ها ی نوک بینی می گردد.

 

جراحی بینی استخوانی

 

عمل بینی استخوانی یکی از جراحی های رایج است و در واقع با بازسازی پوست بینی و تراش استخوان های اضافی بینی می توان به بینی های استخوانی شکل داد.

 

در این روش  بیشتر افراد از نتیجه جراحی بسیار راضی بوده و درطولانی مدت هیچ تغییری را احساس نمیکند  بینی های استخوانی به دلیل داشتن بافتی سخت برای جراحی بینی گزینه بسیار مناسبی است .فرم بینی و هم چنین شکل آن با توجه به نظر فرد و البته تأیید پزشک قابل انجام است .

 

 

 

جراحی بینی فانتزی

 

یکی دیگرازانواع جراحی بینی برای فرد جراحی بینی فانتزی است که این مدل جراحی  بیشتر در بین خانم ها طرفدار دارد. در صورتی که این نوع از جراحی زیبایی برای همه افراد مناسب نیست و جراح خوب در تهران قبل از هر اقدامی نتایج جراحی را برای بیمار گوشزد می کند، برای مثال افرادی که بینی گوشتی دارند به علت ضخامت پوست بینی، تغییرات ایجاد شده در بینی به خوبی به نمایش درنخواهد آمد.

 

مهارت جراح بینی خوب در تهران

جراحی بینی ترمیمی

 

در صورتی که بعد از جراحی زیبایی بینی اولیه  نتیجه ای مطلوبی از جراحی  حاصل نشود یا عارضه ای ناخواسته برای بینی فرد رخ دهد ممکن است بعد از مدتی فرد نیاز به جراحی ثانویه بینی داشته باشد که در حقیقت همان جراحی ترمیمی بینی است.

در صورتی  که درظاهر و عملکرد بینی مشکلات  شدید در اثر جراحی بینی به وجود آمده باشد، جراح ممکن است از غضروف لاله گوش و یا دنده برای ترمیم بینی استفاده کند.و جراح بینی خوب درتهران با استفاده ازاصول جراحی زیبایی ومهارت و تجربه ای که در این زمینه دارد اشکالات ظاهری و عملکردی بینی را به خوبی برطرف می کند.

 

 

 

 

دلیل انتخاب جراح بینی خوب در تهران

به دلیل این که بینی عضو برجسته بینی است نسبت به سایر اعضای دیگر صورت آسیب‌پذیرتر خواهد بود. این آسیب‌دیدگی ممکن است به دلیل انحراف، شکستگی و سایر مشکلات دیگر درصورت فرداتفاق بیفتد. جهت رفع این گونه مشکلات انتخاب جراح بینی خوب در تهران بهترین ومهمترین دلیل می باشد. زیرا درصورت کم تجربگی جراح بینی ، تغییرات اعمال شده روی بینی نتیجه مطلوبی را به دنبال نخواهد داشت.

 

 

در نهایت پاسخ سؤال مهم ترین جراح بینی خوب   یست برای متقاضیان جراحی زیبایی بینی بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد.

صفحه اصلی

فیزیوتراپی در منزل

آموزش فیزیوتراپی در منزل برای درمان درد مفصل کمر،گردن و پا

فیزیوتراپی در منزل: تمرینات فیزیوتراپی در خانه تمرینات حرکتی و روشی فیزیکی می باشد که برای کم کردن درد و بیشتر کردن تحرک مفاصل افراد استفاده می شود. متخصصان فیزیوتراپی اغلب تمرینات فیزیوتراپی در منزل را برای درمان کردن بیماران انجام می دهند. در این مقاله تعدادی از تمرینات فیزیوتراپی در منزل برای درمان درد مفصل کمر،گردن و پا آورده ایم که هر کسی می تواند این تمرینات را در منزل انجام دهد.

نکاتی که باید در همه تمرینات فزیپوتراپی در خانه  باید رعایت شود

  •  هر تمرین فیزیوتراپی در منزل را به مدت حداقل ۵ بار تکرار نمایید و به مرور زمان تعداد آنها را زیاد کنید.
  •  به خاطر داشته باشید که کیفیت انجام تمرینات فیزیوتراپی در منزل از تعداد آنها مهم تر می باشد. پس برای انجام تمرینات فیزیوتراپی در منزل باید بر روی قسمتی از بدن که حرکت بر روی آن صورت می گیرد، تمرکز کنید.
  • بهترین کار در تمرینات فیزیوتراپی در منزل انجام حرکات فیزیوتراپی به صورت آرام و آهسته می باشد

تمرین حالت صدف شدن در تمرینات فیزیوتراپی در منزل

  •  به پهلو خوابیده و زانوهای خود را بازاویه ۴۵ درجه خم کنید.
  • پاشنه پاهایتان رابه همدیگر بچسبانید درحالیکه زانوهایتان را ۶ اینچ بالا گرفته اید.

تمرین حالت صدف شدن در تمرینات فیزیوتراپی در منزل

تمرین کشش لگن به صورت خوابیده در فیزیوتراپی در منزل

  • روی شکم خوابیده و شکم را کاملا ثابت و بدون حرکت نگه دارید و سپس به سمت داخل منقبض کنید.
  • پاهایتان را طوری که زانوهایتان کاملا صاف باشد ۴ تا ۶ اینچ از زمین بالا بیاورید.
  • نباید قسمت لگن را برروی زمین بچرخانید یا حرکت دهید.

تمرین کشش لگن به صورت خوابیده درفیزیوتراپی درمنزل

خوابیدن بر روی پهلو همراه با کشش عضلات شکم

  • روی پهلو خوابیده و قسمت بالاتنه را با ساق پا دریک راستا قرار دهید.
  •  ساق پای بالایی خود را  کمی سمت بالا و پشت نگه دارید.
  • تلاش کنید بدنتان به سمت عقب حرکت نکند.

خوابیدن بر روی پهلو همراه با کشش عضلات شکم درفیزیوتراپی درمنزل

بالابردن ساق پا به صورت صاف و مستقیم

  • برای محافظت کردن از قسمت تحتانی مفصل کمر شکم خود را به سمت داخل انقباض دهید.
  • ساق یکی از پایتان را تا حدی که ساق پای مخالف خود را روی زمین خم کرده اید به صورت صاف و مستقیم بالا بیاورید.
  • به حالت اولیه بازگشته و حرکت را دوباره تکرار نمایید.

بالابردن ساق پا به صورت صاف و مستقیم درفیزیوتراپی درمنزل

خوابیدن به پهلو همراه با درگیر شدن عضلات شکم

  •  روی پهلو خوابیده و عضلات شکم با ساق پای خود را در یک راستا قرار دهید.
  •  ساق پای بالایی خود را با زاویه ۴۵ درجه بالا بیاورید.

حرکت فشاردادن توپ بوسیله زانو درفیزیوتراپی درمنزل

حرکت فشاردادن توپ بوسیله زانو 

  • روی زمین خوابیده  و زانوهایتان را خم کنید و یک توپ در بین زانوهایتان بگذارید.
  • توپ را بازانوهایتان فشار دهید وآن رابرای ۳ تا۵ ثانیه نگه دارید.

حرکت فشاردادن توپ بوسیله زانو درفیزیوتراپی در منزل

حرکت انعطاف لگن

  • شکم را منقبض کنید چون شکم باید بدون حرکت باشد.
  • زانوهایتان را با زاویه ۹۰ درجه خم کرده و به سمت بالا بیاورید.
  • با دستانتان درحالیکه زانویتان بالا قرار دارد به زانو به سمت پایین فشار بیاورید.
  • برای ۳ تا ۵ تانیه این حالت را حفظ کنید و سپس دستتان را رها کنید و دوباره حرکت را تکرار نمایید.

تمرین عضله چهارسر ران در فیزیوتراپی در منزل

  • پایی را که آسیب دیده است را صاف و مستقیم قرار دهید و زانوی خود را بر روی یک حوله گرد شده یا یک توپ قرار دهید و درحالیکه ماهیچه های ران خود را محکم گرفته اید.
  • این حالت را برای مدت ۳ تا ۵ ثانیه حفظ کنید.

تمرین عضله چهارسر ران درفیزیوتراپی در منزل

تمرینی برای عضلات همسترینگ در فیزیوتراپی در منزل

  • روی مفصل کمر خوابیده و زانوی آسیب دیده خود را ۴۵ درجه خم نمایید.
  • پاشنه پایتان را رروی زمین قرار داده و به مدت ۳ تا ۵ ثانیه نگه دارید.

تمرینی برای عضلات همسترینگ درفیزیوتراپی در منزل

تمرین ایجادکمان کوچک برای عضلات چهارسر در فیزیوتراپی در منزل

  • روی مفصل کمر خوابیده و یک توپ یا بالش را زیر زانو قرار دهید.
  •  پشت زانویی که روی توپ قرار گرفته است باید کاملا صاف و مستقیم باشد.
  • به حالت اولیه بازگشته و تمرین را تکرار نمایید.

تمرین ایجادکمان کوچک برای عضلات چهارسردرفیزیوتراپی در منزل

تمرین ایجادکمان بلند برای عضلات چهارسر در فیزیوتراپی درخانه 

  • روی یک صندلی نشسته و زانوی آسیب دیده خود را تاجایی که می توانید و احساس راحتی می کنید بالا آورده و سپس به حالت اولیه باز گردانید.
  • سعی کنید مفصل کمر را کاملا صاف نگه دارید و از خم کردن آن خودداری نمایید.

حرکت خوابیدن برروی شکم وحرکت عضلات همسترینگ در فیزیوتراپی در منزل

حرکت خوابیدن برروی شکم وحرکت عضلات همسترینگ در فیزیوتراپی درخانه

  • روی شکم بخوابید.
  • زانوی آسیب دیده خود را تا جاییکه پاشنه در نزدیکی لگن باشد بالا بیاورید و به حالت اولیه بازگردید.

حرکت خوابیدن برروی شکم وحرکت عضلات همسترینگ در فیزیوتراپی در منزل

حرکت حالت نشسته و خم کردن و کشش زانو 

 

  • روی لبه صندلی بشینید و زانوی آسیب دیده خود را به سمت عقب و در زیرصندلی هل دهید.
  • زانویتان را درحالت کشیده نگه داشته و سپس به حالت اولیه بازگردانید.

توقف حرکت کشش از کنار در فیزیوتراپی در منزل

حرکت اسکوات یا جمع کردن بدن

  • یک وسیله محکم را با دستتان نگه دارید.
  • پاهایتان را به اندازه عرض شانه باز کرده و حالت نشسته به صورتی که بر روی صندلی نشسته اید داشته باشید.
  • در این حالت ناحیه تحتانی بدنتان باید کاملا راحت باشد.
  • زانوهایتان نباید اجازه دهد که نتوانید انگشتان پای خود را ببینید باید به صورتی خم شود که شما بتوانید انگشتان خود را ببینید.
  • مفصل کمر شما باید کاملا صاف باشد.

حرکت اسکوات یا جمع کردن بدن

حرکت کشش از کنار

  • درحالتی که زانوهایتان را کمی خم کرده اید بایستید.

حرکت کششش از کنار در فیزیوتراپی در منزل

توقف حرکت کشش از کنار

  • از سمت کنار زانوی خود را بکشید، درحالیکه بدنتان کمی به جلو خم می شود.

صفحه اصلی